הרב בנימין פישר ערך מפגש מקצועי ב'אסיא מדיקל'

    עפר גדנקן No Comments on הרב בנימין פישר ערך מפגש מקצועי ב'אסיא מדיקל'

    היועץ הרפואי הרב בנימין פישר ערך מפגש מקצועי במרכז הרפואי 'אסיא מדיקל' ושיבח את המקצועיות ורמת השירות הגבוהה
    במפגש השתתפו ד"ר עמיר סולד , מייסד ומנהלה רפואי של הקבוצה, פרופ' מיכה רבאו, מייסד, קרן רוטמן מנכ"לית המרכז והרב חיים יצחק פלדמן רב המרכז הרפואי אסותא.

    9:26
    10.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא ע"ב-ע"ג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסיא מדיקל מעניקה למטופלים תחת קורת גג אחת מעטפת מקיפה ורב מערכתית של שירותי כירורוגיה מתקדמים ע"י  טובי הרופאים בישראל, כולם מנתחים בכירים,  מנהלי מחלקות ויחידות בבתי החולים ציבוריים, חלקם בעלי שם עולמי ונכללים מידי שנה ברשימת "הרופאים הטובים בישראל" של מגזין פורבס.

    היועץ הרפואי יו"ר עמותת מגן לחולה הרב בנימין פישר קיים מפגש מקצועי במרכז הרפואי 'אסיא מדיקל' ושיבח את המקצועיות והשירותיות המאפיינים את המרכז הרפואי שמהווה הבחירה של רבים מבני המגזר החרדי.

     

    במהלך המפגש התעדכן הרב בנימין פישר על מודל העבודה הייחודי של אסיא מדיקל  על פיו מתאפשרת לקבוצה לבצע בהצלחה את הניתוחים הכירורגיים המורכבים והמסובכים ביותר בזכות עבודה משותפת ואחריות רפואית משותפת בין כירורגים מומחים בתתי התמחויות שונות.

     

    בין הניתוחים המבוצעים: טיפול רב תחומי בהשמנת יתר, כירורגיה אנדוסקופית, כירורגיה אורולוגית אונקולוגית וכללית. כירורגיה של מערכת העיכול העליונה והתחתונה, כירורגיית כבד, לבלב ודרכי מרה, כירורגיית נשים כולל כירורגיה משחזרת, אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, רדיולוגיה פולשנית ורפואת כאב, גנטיקה ואונקוגנטיקה, אורתופדיה,  כירורגיה פלסטית, מחלות זיהומיות וכירורגיית כלי דם.

     

    את הבקרה הרפואית העליונה עורך ד"ר עמיר  סולד המקיים בקרה רפואית שוטפת ובנוסף לכך ניתן דגש רב להליך השירות, על מנת להנגישו במינימום בירוקרטיה. מרכז השירות פתוח בכל יום מ-8:00 עד 21:00 ולכל מטופל מוצמדת יועצת אישית המלווה אותו מרגע האבחון עד השחרור מבית החולים.

     

    ד"ר עמיר סולד ציין ואמר "הכוח שלנו הוא בהיותנו קבוצת רופאים שבה כולם נבחרים בקפידה לפי היכולת הניתוחית הכירורגית שלהם, לפי האתיקה המקצועית ולפי מידת האנושיות. אצלנו באסיא מדיקל לוקחים את הרופאים הטובים ביותר מכל הבחינות.

     

    כקבוצה יש לנו את כל היתרונות בתחום. מצד אחד אנו קבוצה גדולה של רופאים כמו בבתי חולים הציבוריים  מצד שני יש את היתרונות של הרפואה הפרטית בהיותנו זמינים, מהירים ובשירות אישי.

     

    אצלנו עובדים יחד, נעזרים אחד בשני כל הזמן , בכל רגע נתון יש מנתחים שנמצאים במרכז,  השירותים הנלווים של הצוות השרותי זמינים לאורך שעות היום , תאומי הביטוח תאום התורים וכל הצוות –מאד אנושיים ומקצועיים מערכת גדולה של אנשים שעושה בשביל המטופל את הכל ע"מ שיצא מרוצה".

     

    'אסיא מדיקל' מצויה בהסדר עם חברות הביטוח המשלים בקופות החולים כמו גם חברות הביטוח הפרטיות. הצוות השרותי של המרכז מעניק סיוע אישי וייעוץ לכל מטופל בהגשת הבקשה לכיסוי הניתוח מכל גורם לרבות טיפול וליווי בכל ההליך.



    0 תגובות